Велике видавництво для великої країни!

Телефонуйте нам прямо зараз!
0800-50-10-26 (безкоштовно)
050-305-05-41  Ще контакти


У вашому кошику:
0 Товарів
0.00 грн.

Шпаргалка для студента. Економічний аналіз № 74

Характеристики
Мова: українська
Тип: книга
ISBN: 978-966-404-858-0
Обкладинка: м'яка
Кількість сторінок: 32
Розміри,см: 14х21
Вага: 0.0028 Kg

 

Шпаргалка для студента. Економічний аналіз № 74

 

Зміст:

 

1. Економічний аналіз як галузь економічної науки; 2. Основні етапи розвитку економічного аналізу; 3. Економічний аналіз в умовах ринкової економіки; 4. Господарська діяльність як предмет економічного аналізу; 5. Основні категорії аналізу. Ресурси, фактори, чинники, резерви виробництва, їх класифікація; 6. Завдання економічного аналізу; 7. Види та напрямки економічного аналізу; 8. Оперативний аналіз; 9. Перспективний аналіз; 10. Управлінський аналіз; 11. Фінансово - економічний аналіз; 12. Порівняльний аналіз; 13. Функціонально - вартісний аналіз; 14. Основні принципи економічного аналізу; 15. Зв'язок економічного аналізу з іншими науковими дисциплінами; 16. Метод економічного аналізу Класифікація методів; 17. Аналітичний метод і принципи аналітичного дослідження; 18. Елімінування як принцип розрахунку впливу факторів. Ланцюгові підстановки, прийоми абсолютних і відносних різниць; 19. Порівняння та його суть застосування в аналізі, прийом забезпечення порівняння даних; 20. Моделювання види моделей та їх використання в аналізі; 21. Балансові зіставлення і сальдовий прийом; 22. Статистичні методи, застосовувані в аналізі; 23. Використання табличного методу в аналізі; 24. Економіко - математичні методи, застосовувані в аналізі; 25. Соціологічні та інші методи, які застосовуються в економічному аналізі; 26. Інформаційна база економічного аналізу; 27. Види економічної інформації та їх класифікація; 28. Перевірка достовірності інформації. Перевірка за зовнішніми прикметами, за формою і за змістом; 29. Організація економічного аналізу на підприємствах; 30. Планування, виконання та контроль аналітичних робіт; 31. Суб'єкти і об'єкти аналізу; 32. Основні етапи і послідовність проведення аналізу господарської діяльності управлінський аналіз; 33. Значення і завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг в умовах ринкових перетворень України; 34. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному і вартісному вираженні; 35. Аналіз асортименту і структури випуску продукції асортиментного - структурні зрушення, їх аналіз; 36. Аналіз якості продукції та робіт. Аналіз сортності; 37. Аналіз виробничого браку; 38. Аналіз комплектності і ритмічності виробництва; 39. Аналіз обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг; 40. Аналіз резервів зростання виробництва і реалізації продукції; 41. Аналіз чисельності, складу та руху робочої сили; 42. Аналіз використання робочого часу; 43. Аналіз продуктивності праці; 44. Аналіз показників складу, структури і технічного стану основних засобів; 45. Аналіз ефективності використання основних засобів; 46. Аналіз ефективності використання виробничих потужностей; 47. Аналіз забезпеченості підприємства матеріальними ресурсами; 48. Аналіз показників використання сировини та матеріалів; 49. Аналіз матеріаломісткості продукції, значення показника і факторів його формування; 50. Значення, завдання та інформаційне забезпечення аналізу витрат на підприємстві; 51. Аналіз собівартості продукції за статтями і елементами витрат; 52. Аналіз матеріальних затрат в собівартості продукції; 53. Аналіз витрат на заробітну плату і фонд оплати праці; 54. Аналіз витрат на обслуговування та управління виробництвом; 55. Аналіз витрат на 1 руб. товарної продукції; 56. Аналіз собівартості окремих виробів. Фінансовий аналіз; 57. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства; 58. Загальна схема формування фінансових результатів підприємства та їх аналізу; 59. Аналіз валового прибутку підприємства та факторів, що впливають на його зміну; 60. Аналіз фінансових результатів операційної діяльності підприємства; 61. Аналіз фінансових результатів від звичайної діяльності; 62. Аналіз показників рентабельності; 63. Виявлення і підрахунок резервів зростання прибутку і рентабельності підприємства; 64. Значення і завдання фінансового аналізу в умовах ринкових відносин. Загальна оцінка фінансового стану підприємства.

Ціна: 10.00 грн.
Відгук
Ім`я
E-mail
Текст коментаря
Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH
Личный кабинет